Premijerno prikazani "Pucnji u Marseju"

film
  • Promo
  • Promo
Autor fotografije:

Kaleidoskop media

Sinoć je u Kombank Dvorani u Beogradu, održana  svečana premijera filma „Pucnji u Marseju", scenariste i reditelja Gordana Matića. Premijeri, zakazanoj simbolično na godišnjicu atentata na kralja Aleksandra u Marseju, pored ekipe filma, prisustvovale su i brojne ličnosti iz javnog života Srbije, predstavnici ambasada i kulturnih centara brojnih evropskih zemalja.

Publici u Kombank Dvorani poklonili su se pored autora, Gordana Matića, Dušana Ivanovića – direktor fotografije, Dragica Laušević- kostimograf, Nenad Marković - scenograf, Marko Matović- kompozitor, kao i drugih članovi ekipe, ali i glavni glumci: Vladimir Aleksić, Svetozar Cvetković, Tihomir Stanić, Tamara Aleksić, Marko Marković, Nikola Šurbanović, Strahinja Blažić, Đorđe Đoković i drugi.

Nakon sinoćne premijere, film počinje svoj bioskopski život širom Srbija, a slede i brojni festivali u Evropi i svetu.

Pucnji u Marseju je sudska drama o suđenju saučesnicima atentatora na kralja Aleksandra u Marseju 1934. godine. Na osnovu autentičnih stenograma sa suđenja, prema kojima je scenario i nastao, film otkriva neke do sad nepoznate detalje o zaveri i samom ubistvu, koji su se dugo čuvali pod oznakom državne tajne u pojedinim zemljama, dok istovremeno baca novo svetlo na čitavu atmosferu u Evropi pred Drugi svetski rat, koji je, kako sam film sugeriše, praktično počeo baš ovim atentatom, mnogo ranije nego što je zvanična istorija označila kao početak.

FEST VREMEPLOV

Svi sadržaji na portalu magazina Kaleidoskop media su besplatni, a sajt se finansira isključivo donacijama čitalaca i prijatelja.

Podržite rad našeg magazina OVDE