Klik na svetlost
klik na svetlost/25.12.2018.

Er Srbija:Nepoželjni NIN,Vreme,Nedeljnik

klik-na-svetlost
  • Promo
Autor fotografije:
Kaleidoskop media 


U kompanija Er Srbija se vodi računa o novinama koje smeju da se nađu u salonu (Lounge) ove kompanije na Aerdromu Nikola Tesla, pokazao je mejl koji je interno prosleđen zaposlenima, a koji je juče objavljen na društvenim mrežama.

Autentičnost mejla supervizora Er Srbije kolegama u kom im skreće pažnju na to da novine koje gosti ostave u Salonu ove kompanije na aerodromu ne izlažu na police i da se posebna pažnja pritom obrati na „NIN, Vreme, Nedeljnik i novine sličnog sadržaja“, potvrdila je sama kompanija na medijske upite. 

U spornom mejlu se, inače,u poslednjoj rečenici navodi za pomenute nedeljnike „nikako ne izlagati".

U odgovoru koji je kompanija prosledila medijima piše:

"Er Srbija već par godina nema ugovore o kupovini i distribuciji ni sa jednim od navedenih magazina. Izdanja sa kojima imamo ugovor, baš kao što je slučaj i sa kioscima, imaju jasno definisane pozicije. Zbog toga i nismo imali pravo da izlažemo pomenuta izdanja u policama gde stoji štampa u našem Salonu na aerodromu. Naš salon ima samo ugovore sa Novostima, Blicom, Alo i Srpskim telegrafom. Od mesečnika imamo jedino izdanja poput Sveta kompjutera, Glorije, Politikinog zabavnika".

Kada je Dragan Đilas, jedan od lidera SzS objavio ovaj mejl, konstatovao je i da je savetnica predsednika Sebije Suzana Vasiljević članica Nadzornog odbora u ovoj kompaniji.

Suzana Vasiljević je za Danas rekla da „Nadzorni odbor ne odlučuje o medijima sa kojima Er Srbija ima ugovore". 

“Strah da korisnici biznis klase ne vide nedeljnike koje inače najviše čitaju"

Veljko Lalić, glavni urednik Nedeljnik je u izjavi za Danas je poručio:

Er Srbija je pre nekoliko godina jednostrano raskinula ugovor sa Nedeljnikom, iako smo im pre toga godinama poklanjali novine, a završili smo im i ogroman popust od 30 odsto za reklamiranje u Njujork tajmsu - kada je krenuo let za Njujork - s kojim su mogli narednih 100 godina da se reklamiraju u Nedeljniku.

Video sam njihovo nemušto obrazloženje kako nemaju ugovore sa ovim medijima, iako se - ukoliko je ovo istina - ne radi o ugovorima, već o strahu da korisnici biznis klase, ne vide nedeljnike koje inače najviše čitaju.

Pošto su već pokrenuli to pitanje, da iskoristim da ih pitam, na osnovu čega su odlučili da parama građana Srbije diskredituju tri nedeljnika koji po podacima IPSOS-a imaju najveću čitanost, i to posebno u grupi ljudi sa visokim primanjima koji se inače voze biznis klasom. Na kraju najviše me zanima kako će renomirana svetska kompanija Vansi da reaguje na ovakvo ponašanje njihovog partnera u Beogradu”, rekao je Lalić. 


PROČITAJTE JOŠ:

IVAN IVANOVIĆ: POVLAČIM SE SA PRVE

ODAVNO NAM NIJE SMEŠNO

STUDIO B: ZAŠTO JE GAJŠEK DOBIO OTKAZ?

MIHAILO MEDENICA, KOLUMNA - BARBARA, IZVINI, ZAISTA IZVINI


Da putnici ne misle svojom glavom”

Urednica u Vremenu Jovana Gligorijević rekla je da je ovo “odlična odluka”.

"Navedene novine mogu da navedu putnike da počnu da misle svojom glavom i shvate šta se oko njih dešava, pa da sednu u avion i više se ne vrate ovde nikad. Mnogo je bolje da ostanu novine sa prostaklucima, klevetama i vestima iz rijaliti programa, pa da se putnici čude i krste, ali da požele da se vrate u cirkus kakvim ti mediji predstavljaju ovu zemlju. Najviše me intrigira ovaj deo koji kaže 'i novine sličnog sadržaja', pa se potam kakvog? Istinitog, časnog, analitičnog...”, rekla je Jovana Gligorijević.

Izvor: Nedeljnik

POVEZANE VESTI
button left button right
KATEGORIJA VESTI
button left button right

Komentari

Vaš komentar je uspešno prosleđen na odobravanje.
reklama box
reklama box
reklama box
reklama box
reklama box